اوس کریم نوکرتم به مولا.....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

اوس کریم نوکرتم به مولا.....
ارسال شده در یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, - 22:44

 اهای تویی که میخوانی مطالبم را

اری با تو هستم

اشکهایت را پاک کن

من که نمرده ام

هستم فقط دورم

کمی دوره

نه دروغ است

خیلی دورم 

خیلی خیلی دورم

اما دارم صبر را تجربه میکنم

نمی گویم چه به حالم میگذرد تا نگران نباشی

نه نگران نباش خوبه خوبم

مثل قبل از امدنت

میروم کافه و قهوه میخورم

نه مثل قبل

سیگار نمیکشم

اما حسرت میکشم 

بهتر است گیرایی بهتری دارد

میدانی حسرته چی؟

حسرته دیر دیدنت را

اما نه دیگر حسرت نکشم

خوشحال باشم که چون تویی را دارم

کسی که دوستم دارد

کسی ک دوستش دارم

خوشحالم چون جایی قلبی برای من میتپد

مگر ارزویی جز این داشتم؟

...

 



نظرات شما عزیزان:

amir17
ساعت12:28---22 تير 1391
salam
مرسی نگین جون از اینکه اومدی
قبول میکنی نویسنده بشی؟؟؟
فعلا


mehrdad
ساعت1:36---10 تير 1391
جنگل چشمات هواش چه سرده...هر نگاه تو حدیث درده...چی شد...که اینجوری شد...بدونه توکجابرم ...کناره کی بشینم... تو چشمای کی خیره شم ... به کی بگم یه کم برام نازم کنه ...تا من نازشو بخرم... بدونه توباکی حرف بزنم ...دردل کنم...حرفهای عاشقانه بزنم... تواین دنیا...به عشق کی... به شوق کی ...زندگی کنم...عشق من...هستی من...نو کجایی

اپم عزیز سر بزن


ارباب جنگ(حسین)
ساعت1:54---2 تير 1391
سلام عزیز خیلی قشنگ بود ولی تو واقعا لطیف هستی با روحیه ای از جنس پر
زندگی زیباست نه به ان زیبایی که تو هستی در دنیا
دوست تو حسین


دانیال
ساعت17:33---26 خرداد 1391
تپش قلبتو از دور حس میکنم صداش آرومم میکنه .چند وقته ازم وب میخوای،ب جون خودمو خودت ناز نمیکنم یا سنگدل نیستم،میخوام دیدن هم بشه ی آرزوی شیرین ،بشه ی خواستن شدید ،وقت دیدار دوباره خودت با تمام وجودت درکش میکنی و ازم تشکر میکنی،عاشق همیشگیت دانیال

پارسا
ساعت12:49---24 خرداد 1391
تنهایی را ترجیح میدهـــــــم

آپم با این مطلب!!!!!!
منتظرت هستم عزیز


omid
ساعت20:52---23 خرداد 1391
سلام s

خوش حال شدم که به وب من سر زدی

اگر خواستی من تو رو لینک کنم این ادرسو در تنظیمات وب خودت بذار وبهم خبر بده به این وبی که ادرسشو گذاشتم


شیراز موزیک



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق